mera snö,snö

hejsan. länge sen sist. men har tyvärr inte hunnit med dej bloggen så mycket nu på det senaste. nu är det onsdag och halva skolveckan har gått. Imoron är det simmhallen med klassen igen. * snark *
Idag gjorde jag inte så väldigt mycket. var par timmar med Melinda ♥, kom hem här en halv 7 tiden. gjorde lite läxor och sen kom jag hit. Eftersom inget annat fungerar på datan än bara bloggen och msn, så passar jag på att skriva.Idag har det igen snöat. Det har varit alldeles för mycket snö i år. Men roligt har det ju varit förstås. Men det kommer ju att ta till midsommar fören all snö är borta, och det kommer att bli en kalla sommar i år. Men vi får hoppas på det bästa. Ha de så bäst och släng en kommentar, pussar ~ Josefin



Elin

Roligt?.. Mera HEMSKT!! :D ja hatar snön när den ska vara så länge här. O de blir ju innt nån ordentlig sommar :'(((

Datum: 2010-03-18 Tid: 14:33:15
Blogg: http://eninordling.blogg.se/



Namn:
Ofta här?
Mail (bara jag som ser):

Blogg URL:





Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0