Hemma från Rosala, Måndag ;)

Hejsan. Glömde att blogga igår kväll när vi kom hem, men jag orkade inte. Idag blev det ingen skola för min del heller, det betyder då att jag är sjuk. Jag vaknade för en stund sedan och nu sitter jag bara här och tar det lugnt, snart tänker jag flytta mej tillbaka till sängen och kolla någo film. Blir kanske twilight eller nåt liknande. Just ladda jag upp nya bilder som jag tagit i Rosala tillsammans med Emilia. Riktigt roligt veckoslut var det. Kommer bjuda på några bilder som jag tagit. Pusspuss ♥ :))




Här har ni några bilder som ni nu får kolla på. Det här allt gjorde jag och Emilia i Rosala, pluss att vi oxå gjorde lite annat men det har jag inte bild på. Vi åkade pulkka, byggde snö kojja, en iigloo, hjälpte min mommo i café, åt goood mat, och nåt annat smått. Mest var vi ute och fotograferade och hade annat skoj. Pusspuss kram hejdå ♥ :))






Namn:
Ofta här?
Mail (bara jag som ser):

Blogg URL:





Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0