Temat för denna vecka ~ Blommor


Blommor från sommaren
Hejsan. Längesen jag har bloggat. Men jag lovade blogga en gång i veckan i alla fall, och det har jag hållit. Idag fick temat bli Blommor. Passar kanske inte riktigt till julen, men kom inte på något annat. Nu kan jag oxå ta och berätta lite vad som det har hänt under de senaste dagarna. På måndag var det skola, lite annorlundare dag, eftersom vi har övat till julfesten. Flickorna i åttan har dansat på julfesten och det gick jätte bra. ♥ Idag ( onssdag) så var det julfest på morgonen. Det var jätte roligt. Fina uppträdande och annars jätte skoj. Nu är det äntligen jul lov, och det kommer att bli jätte skönt med två veckor lov. På fredagen är det jul afton och då reser jag och min familj till Rosala, där tänkte vi fira julen tillsammans med mormor och morfar och med lite släkt. Det kommer att bli jätte roligt, kommer få träffa alla mina kompisar igen, som kommer bli super. Berättar och bloggar kanske imorgon igen om jag har tid, har inga planer imorgon, kanske föra ut lite julklappar och städa och plocka lite fint i huset. Fick lov att bli ett lite längre inläg idag, eftersom jag hade så mycket nytt att berätta, och då jag inte har bloggat på länge. Ha det bra och god jul och ha det bästtt. Kramar!! :))



» P H O T O L E N S

SVAR: God jul! ♥

Datum: 2010-12-24 Tid: 15:20:43
Blogg: http://photolens.blogg.se/



Namn:
Ofta här?
Mail (bara jag som ser):

Blogg URL:





Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0