Canon eos 1000D

canon kamera :)
hejsan. Idag har jag varit hela dagen med Melinda. Vi spelade pingis, åkade pulcka, och annat kul. Nu är jag hemma, åt just god mat, nu bloggar jag ett inlägg och sedan skall jag kolla film och mysa. Idag har det snöat hela dagen. Tänkte fara ut och ta några bilder, men nu är det redan mörkt, fast klockan bara är lite före fyra. Jag ber om ursäkt för att jag inte har bloggat på fannyjossa men tiden har inte räckt till. kanske kommer ett inlägg nån gång nu och de. Och knappast hinner jag heller blogga på veckan. så här ser min vecka ut.
Måndag: Idag, ledig från skolan
Tisdag: skola, utvärderingssamtal, läxor
Onsdag: skolan, läxor, 27:an
Torsdag: skolan, baka pepparkakor, läxor
Fredag: Skolan, packa, Rosala
Lördag: Rosala
Söndag: Rosala, hem, läxor
Så ser min vecka ut i korthet. Nu skall jag ha kul här för mej själv. Ha det bra puss :))



JARINA

Vi far först på Lördagen till rosala fifi.

Datum: 2010-12-06 Tid: 16:16:22
Felicia

öhöhööh va e canon eos 100d? :EEEE

Datum: 2010-12-06 Tid: 16:23:41
Blogg: http://kramtroll.blogg.se/
Felicia

sv: hihi :)

Datum: 2010-12-06 Tid: 20:18:50
Blogg: http://kramtroll.blogg.se/



Namn:
Ofta här?
Mail (bara jag som ser):

Blogg URL:





Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0