Torsdag och lite planering! ;))



Bilder från sommaren :))

Hejsan. Idag ville jag sätta in bilder från sommaren. Oj, vad det skulle vara roligt med sommar, sol, simma, och sommarlov. Men snart är det jul lov och jag ser väldigt mycket framemot det. jag och min familj kommer säkert att fira jul i Rosala, vilket jag tycker att det skall bli helt roligt, har inte firat i Rosala på evigheter. Nåja, nu skall jag fortsätta berätta lite om min dag och lite planer framåt. Idag var det skola, hände egentligen inget speciellt där. Imorgon är det fredag och det skall bli kul. På lördagen far jag med mamma till Helsingfors, vilket kommer bli roligt. På söndagen blir det säkert att fara till kyrkan på gudstjänst och sedan kanske städa rummet och göra nåt annat om man hinner och har lust. Kommer knappast att blogga så himla mycket nu, eftersom jag har allt fullbokat på min schema. Nu skall jag bara kolla lite facebook och sedan kanske Emilia. Ha det bra och var snälla, för jultomtent kollar . pusspuss julgrisar :))






Namn:
Ofta här?
Mail (bara jag som ser):

Blogg URL:





Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0