Kallt och julmys


Gammal bild från Torpet med Theresa :)

Hej. Idag har det varit en kall vinterdag. Skolan var helt normal åtta till lite över ett. Hade gymnastik två första timmana och det var helt jätte kallt i cuplis. ca 12 grader. Efter gymnastiker fortsatte vid med Matematik. Fick ut matte förhöret, helt bra gick det. Efter matematiken blev det riktning mot matsalen, vi käkade köttbullar och potatis. Satt i matsalen en stund, Sen förflyttade vi oss upp till fysik salen. Gick igen läxan och så. Efter det ner till modersmål klassen. Vi skulle ha två timmar modersmål men det blev bara en timme. Sen var jag, Theresa, Jannica och Cassandra till klass 7A och berättade om ämnet handelsämne. Efter det trampade jag hem, åt mat, gjorde läxor, läst på finska, och nu sitter jag här och mysar framför datorn med lite godis. Senare tror jag inte att jag skall göra nåt speciellt, Bara mysa och kolla bloggar. Blev ett lite längre inlägg den här gången efter som jag inte bloggar så ofta, men hoppas ni orkar läsa, ha det bra och nu skall jag fortsätta mysa. puss ~ Josefin



m

sv: haha..tack,eller nåt :) själv e du fin! <3

Datum: 2010-11-30 Tid: 18:53:26
Blogg: http://mirellash.blogg.se/
Felicia

sv: haha okej, tack för din åsikt :)

Datum: 2010-11-30 Tid: 19:05:09
Blogg: http://kramtroll.blogg.se/
» P H O T O L E N S

SVAR: Vad skoj! :-D

Datum: 2010-12-01 Tid: 17:41:40
Blogg: http://photolens.blogg.se/



Namn:
Ofta här?
Mail (bara jag som ser):

Blogg URL:





Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0