Höstlov känn dej älskad ♥


Årets sista blomma :)

Hejsan! Idag är det onsdag och nu är det höstlov. Kom hem efter två, städade rummet, var ute och fotograferade denna blomma som jag bjuder på idag, sedan kom jag in och satte mej här och tänkte laga ett inlägg. Senare blir det bara att ta det lungt, behöver inte fundera på någon skola imorgon heller. På fredagen drar jag iväg med mamma till salo och shoppa, och på lördagen troligen till Rosala ♥ Kommer knappast att hinna blogga så mycker nu på höstlovet, men bloggar säkert ännu imorgon. Ha ett fint höstlov. Kramar  :)))



mirellash

sv: haha...vet inte, den är lite onödig så vi kanske raderar den. tacktack!: )

Datum: 2010-10-27 Tid: 19:27:57
Blogg: http://mirellash.blogg.se/



Namn:
Ofta här?
Mail (bara jag som ser):

Blogg URL:





Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0