Lördag och är i Rosala :))


Bild tagen i Rosala :)

Nemen, hejsan. Har inte skrivit hit på två dagar, och jag orkade inte laga något inlägg på vad jag köpte. Men jag kan berätta istället, fast det kommer kanske ett inlägg lite senare vad jag köpt. Men jag köpte en Adidas svart,guld väska, svrta jeansleggings, svarta leggingd, cofta, julfest klänning, och nåt smått till. Idag kom jag till Rosala till mormor och morfar. Har ätit jätte god mat och var just ute och krattade och körd lite fyrhjuling. Snart skall vi äta glass och hitta på nåt roligt. Senare skall vi äta pizza och spela kort. Jag kommer troligen hem imorgon redan, eftersom mormor jobbar på måndagen. Men jag skall imorgon till ekenäs fören jag far hem och vi skall ut och äta jag och mina kusiner. Sen åker jag hem med tåg om inte pappa och Jarina kommer och söka mej. Men nu skall jag sluta skriva och fra och äta glass. Ha en fin lördag. Kramar :))







Namn:
Ofta här?
Mail (bara jag som ser):

Blogg URL:





Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0