Sunday

Hejsann! har inte bloggat på några dagar, men har gjort mycket annat. På fredagen var jag med Cassandra till Ekenäs marknad. Det var helt jätte roligt. Vi var ut och äta, gick i några kläd butiker och sen har vi bara varit på marknaden. På lördagen var jag med Cassandra nästan hela dagen, Vi for till kyrkan klockan fyra och kom hem därifrån klockan sex tiden. Efter kyrkan var jag till ekenäs med min familj. Och nu är det söndag. har inte gjort så mycket idag ännu. har städat lite, snart skall man till farmor och äta mat.. Och senare skall man på ett kalas. Kram.



» P H O T O L E N S

Fin bild, om du skulle redigera den skulle den bli ännu finare! Pusspuss. ♥

Datum: 2010-09-26 Tid: 11:00:43
Blogg: http://photolens.blogg.se/



Namn:
Ofta här?
Mail (bara jag som ser):

Blogg URL:





Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0