midsommar helgen

Hej på er. Förlåt, men jag har verkligen inte haft tid med bloggen på ett tag. Så nu tänkte jag passa på att skriva ett kort inlägg och så bjuder jag på ett par bilder. Igår hade vi nämligen midsommar, det blev en ganska mulen och dyster en. Men det var ju skoj ändå. Idag vaknade jag och kollade ut hurdant mulet och dystert väder vi hade, Blev själv inte så glad, eftersom vi tänkte åka iväg med båt till Rosala. Men hoppas det klarnar upp lite till eftermiddagen. Hoppas ni alla har haft en riktigt skön midsommar helg, och fortsätt att ha roligt. Kramar ~ josefin



FashionTrio - Emmy, Sofia & Felicia

sv: hihi tack! :D <3

Datum: 2010-06-26 Tid: 11:51:14
Blogg: http://fashiontrio.blogg.se/



Namn:
Ofta här?
Mail (bara jag som ser):

Blogg URL:





Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0