gårdagen + 35 grader ♥

Hej bloggen! Det var ett tag sen sist! men i alla fall så tänkte jag bjuda på några bilder som jag tog igår med min kusin. vi var till idrottsplanen och hoppade höjd, det var kul ♥ sen var vi hemma hos hennes, tog några bilder, lekte med deras hund. senare på kvällen var vi till stranden, hon simmade, jag fotograferade. Sen for vi igen hem till hennes, och så for vi till ett varmt bad i baljan :) sen blev klockan 10 och jag cyklade hem. Idag var jag med henne en stund, men jag kom hem 2 tiden och äta, sen läste jag på engelska och sedan spelade jag sims. Och nu är jag här och skriver lite. Snart sticker jag väl och läsa lite igen och senare kanske ut och cykla.
ha en fin dag. puss ~ josefin



Mirella

Jag har nu lottat ut 2 Finalister,

gå in här http://mirellash.blogg.se/2010/may/det-finns-tva-finalister.html#comment

och rösta på din egen favorit! Mera regler finns där.

Kramar, Mirella

Datum: 2010-05-26 Tid: 16:44:44
Blogg: http://mirellash.blogg.se/



Namn:
Ofta här?
Mail (bara jag som ser):

Blogg URL:





Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0