Gamla och nya bilder!




Hej. Det var faktist länge sen. Har inte bloggat på nån dera av bloggarna, så uppdateringen för senaste veckan har vart noll. Men nu tänker jag berätta lite vad jag har haft för program. Idag har jag varit och kollat på handbolls match, och sedan har jag varit två timmar i kyrkan, annars har jag bara tagit det lugnt. På veckan har jag varit i skolan och bara varit hemma och gjort läxor. Det har till och med kommit snö, som jag inte alls hade förväntat mej att skulle komma redan, så nu känns det som om att julen snart är här, och dit har jag längtat massor. Nu skall jag bara fixa några frisyrer och ta några bilder och sedan börja gå och lägga mej. imorgon tänker jag gå ut och fotografera får fina vita stad. Ha en fin lördags kväll. Kramar från mej!



» P H O T O L E N S

Fin fyfi. <3

Datum: 2010-11-20 Tid: 21:11:24
Blogg: http://photolens.blogg.se/



Namn:
Ofta här?
Mail (bara jag som ser):

Blogg URL:





Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0