Höstlov torsdag


Bild tagen hos Cassandra

Halåj. Idag fick man sova hur länge man ville. Jag vaknade lite över 10. Jag klädd på mej och sedan cyklade jag iväg till farmor, talade lite med henne och sedan var jag med pappa till butiken. Just åt jag mat, och nu tänker jag bara ta det lugnt framför datan en stund. Senare skall jag kanske vara med Emilia om hon kund vara! Annars tänker jag ta de helt lugnt precis hela dagen. Imorgon skall jag då till Salo och shoppa med mamma, och på lördag morgon åker jag iväg till Rosala. Kommer säkert in bilder på vad jag shoppat och säkert kommer det bilder från Rosala oxå. Imorgon på dagen hinner jag inte blogga, men kanske på kvällen då jag kommer hem. Men ha det bäst. pussar :))






Namn:
Ofta här?
Mail (bara jag som ser):

Blogg URL:





Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0