måndag , ny vecka , ingen skola idag !


Bild på mej och kusin

Hejsan. Som ni redan ser uppe på rubriken så blev det ingen skola för mej idag. Eller jag vara en timme i skolan på morgonen men sen måsta jag komma hem, eftersom jag hade så sjukt i magen. Så idag har jag sovit tre timmar på dagen, sett på film och försökt läsa lite på engelska prov. Nu är det kväll och har fortfarande sjukt i magen, jag har ätit medicin, men tycks inte hjälpa. Skall försöka komma till skolan imoron, men är knappast med på gymnastik timman. Men nu skall jag och kolla lite TV och sedan läsa lite på engelska ännu. Kommer knappast heller inte att blogga så mycket eftersom jag har två prov den här veckan, och på torsdagen blir det höstlov och då åker jag iväg till Rosala. Ha de bättre än sjuka mej. Sjuka kramar från mej, puss :)



vicii (=(=

h3h3, tack :) fin bild (=

Datum: 2010-10-26 Tid: 07:13:58
Blogg: http://vicitins.blogg.se/



Namn:
Ofta här?
Mail (bara jag som ser):

Blogg URL:





Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0