Vill ha ...


Bild från sommaren

Hej igen på dej. Ja, jag vill ha en ny design och header på min blogg, lite mera höst header. Eftersom jag har haft min header ganska länge nu och den är inte så vacker längre, men jag måst väl vänta ännu en vecka, så får min syster fixa den. Men nu skall jag inte prata om ny design osv. Utan jag kan berätta vad som kommer hända idag. Snart skall jag med Sofia till kyrkan, efter det läxor om jag hinner och ork, annars är jag med melinda, uhu de va faktist läääänge sen. Aija nu skall jag lyssna på musik och chatta med vänner. ha de bra :) Kramar



Heidi

Sv: Tackar, tackar, tycker även att du har en jätte fin blogg. Jo det är jag som gjort headern :D

Datum: 2010-10-24 Tid: 14:31:24
Blogg: http://heidisuorsa.blogg.se/



Namn:
Ofta här?
Mail (bara jag som ser):

Blogg URL:





Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0